دانلود برترین فیلم های دوبله فارسی با بهترین کیفیت • فیلمر (2024)

مطالب برگزیده

برنامه شب آهنگی قسمت 19 از فصل 3سریال همزاد من قسمت 15سریال پدرخوانده قسمت 6 از فصل 3سریال آمرلی قسمت 19انیمیشن پسر دلفینی فصل 1 قسمت 10سریال شب های مافیا: زودیاک قسمت 14 از فصل 2

جستجوی پیشرفته

دانلود فیلم اطلس 2024

داستان درباره آینده ای تاریکی است ، جایی که یک سرباز هوش مصنوعی تشخیص داده است که تنها راه پایان دادن به جنگ، نابودی بشریت است.

5 5.6 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم اطلس

دانلود فیلم سپربلا 2024

یک بدلکار کتک خورده و قدیمی خود را در حال کار روی مجموعه فیلمی با ستاره ای می بیند که مدت ها پیش برای او دوبله کرده و جایگزین او شده است. سپس ستاره ناپدید می شود.

37 7.3 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم مرد ساده لوح

دانلود فیلم تاروت 2024

هنگامی که گروهی از دوستان بی‌پروا قانون مقدس خواندن تاروت را نقض می‌کنند، ناخواسته یک شیطان غیر قابل توصیف را که در کارت‌های نفرین شده به دام افتاده است، ازاد می‌کنند. انها یک به ...

2 4.8 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم تاروت

دانلود فیلم روباه 2022

در سحرگاه جنگ جهانی دوم، یک سرباز جوان با یک توله روباه زخمی روبرو می شود و آن را با خود به فرانسه اشغالی می برد. داستان یک دوستی بعید…

2 7.2 دوبله

دانلود فیلم روباه

دانلود فیلم فال اول 2024

یک زن جوان آمریکایی به رم فرستاده می شود تا زندگی خدمت به کلیسا را ​​آغاز کند، اما با تاریکی مواجه می شود که باعث می شود ایمان خود را زیر سوال ببرد و توطئه هولناکی را کشف می کند که امیدوار است باعث تولد تجسم شیطان شود.

4 6.5 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم طالع نحس اول

دانلود انیمیشن گارفیلد 2024

فیلم بلند انیمیشنی بر اساس کمیک استریپ محبوب درباره گربه ای طعنه آمیز و لازانیا دوست.

295 5.8 دوبله زیرنویس

دانلود انیمیشن گارفیلد

دانلود فیلم والتیر ویرایا 2023

یک ماهیگیر بدنام و قاچاقچی از Vizag، برای مبارزه با یک پرونده قضایی به پول نیاز دارد. سی‌ای سیتاپاتی به او نزدیک می‌شود و او در مورد سولومون سزار، یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر که پس از کشتن چندین افسر پلیس از بازداشت RAW فرار کرد، به او می‌گوید. سیتاپاتی، که مسئولیت حضانت سزار را بر عهده داشت، از خدمت تعلیق می شود. او از ویرایا می خواهد که سزار را در ازای دریافت پول از مالزی به هند تحویل دهد.

21 6.5 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم والتیر ویرایا

دانلود فیلم کاموی طلایی 2024

در مرز هوکایدو، یک کهنه سرباز جنگ و دختر آینو با افراد نامتناسب و مرتدهای نظامی به رقابت می پردازند تا گنجی را پیدا کنند که بر روی قانون شکنان خالکوبی شده است.

3 6.3 دوبله

دانلود فیلم کاموی طلایی

دانلود فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید 2024

دو تایتان باستانی، گودزیلا و کنگ، در نبردی حماسی با هم درگیر می‌شوند، زیرا انسان‌ها ریشه‌های در هم تنیده و پیوندشان با اسرار جزیره جمجمه را کشف می‌کنند...

814 6.7 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید

دانلود فیلم اسکوپ 2024

بیبیسی چگونه به مصاحبهای با شاهزاده اندرو درباره دوستی او با مجرم جنسی محکوم شده جفری اپستین دست یافت.

38 6.6 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم اسکوپ

دانلود فیلم کریسمس مبارک 2024

فیلم کریسمس مبارک داستان دو غریبه است که در یک شب سرنوشت ساز کریسمس با هم آشنا می شوند. یک شب عاشقانه هذیانی به یک کابوس تبدیل می شود. افشای هر چیزی بیشتر جرم است.

31 7.1 دوبله

دانلود فیلم کریسمس مبارک

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی 1999

راوی. جوانی پریشان حال پی می برد که به کمک مشت بازی با دست های برهنه، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می کند. او و تایلر دردن که به دوستانی صمیمی تبدیل شده اند، هفته ای یک بار با هم ملاقات می کنند تا با هم مشت بازی کنند. در حالی که افراد دیگری هم به باشگاه شان می پیوندند، محفل شان به رغم آن که رازی است بین شرکت کننده هایش، شهرت و محبوبیت یک باشگاه زیرزمینی را پیدا می کند.

98 8.8 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم باشگاه مبارزه

دانلود فیلم نبش قبر 2024

پس از ردیابی منشا یک مصیبت آزاردهنده فراطبیعی در قبر اجدادی یک خانواده ثروتمند، تیمی از کارشناسان ماوراء الطبیعه بقایای آن را جابه‌جا می‌کنند - و به زودی متوجه می‌شوند که چه اتفاقی برای کسانی می‌افتد که جرأت می‌کنند قبر اشتباه را خراب کنند.

42 7.2 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم نبش قبر

دانلود فیلم تیغه وحشی غریبه ها 2024

در دوران پر هرج و مرج نزدیک به پایان سلسله تانگ، شاهزاده لیانگ قدرت را غصب کرد و مخفیانه وارث تاج و تخت را حذف کرد. تیان آنیه، یک ذغال فروش فروتن، ناخواسته درگیر این توطئه می شود. در یک سری نبردهای شدید که در آن متحدان و دشمنان تار می شوند، اسرار پنهان در Tian Anye و حقیقتی که در پشت فداکاری مردم در شهر لیانگ وجود دارد، آشکار می شود. در پایان، تیان آنیه با سربازان امپراتوری مبارزه می کند و یک مادر و فرزند را نجات می دهد و از شهر چانگان می گریزد.

13 6.3 دوبله

دانلود فیلم تیغه وحشی غریبه ها

دانلود فیلم جنگ داخلی 2024

سفری در سراسر آمریکای دیستوپیایی آینده، به دنبال تیمی از روزنامه‌نگاران نظامی که با زمان رقابت می‌کنند تا قبل از اینکه گروه‌های شورشی به کاخ سفید برسند، به دی سی برسند.

15 7.4 دوبله

دانلود فیلم جنگ داخلی

دانلود فیلم سه تفنگدار: میلادی 2023

دارتانیان مجبور می‌شود برای نجات کنستانس که در مقابل چشمانش ربوده شده بود، با میلادی متحد شود. اما با اعلام جنگ و پیوستن آتوس، پورتوس و آرامیس به جبهه، رازی از گذشته اتحادهای قدیمی را از بین می‌بر ...

19 6.6 دوبله زیرنویس

دانلود فیلم سه تفنگدار: میلادی

123»

دانلود برترین فیلم های دوبله فارسی با بهترین کیفیت • فیلمر (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Golda Nolan II

Last Updated:

Views: 6159

Rating: 4.8 / 5 (58 voted)

Reviews: 81% of readers found this page helpful

Author information

Name: Golda Nolan II

Birthday: 1998-05-14

Address: Suite 369 9754 Roberts Pines, West Benitaburgh, NM 69180-7958

Phone: +522993866487

Job: Sales Executive

Hobby: Worldbuilding, Shopping, Quilting, Cooking, Homebrewing, Leather crafting, Pet

Introduction: My name is Golda Nolan II, I am a thoughtful, clever, cute, jolly, brave, powerful, splendid person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.